Bjerkreim Lions med utstilling på Bjerkeimsmarken

Publisert av Egil Brastad Hansen den 25.09.22.

Det ble diskutert i klubben om Bjerkreim Lions skulle ha en utstilling på Bjerkreimsmarken 2022. Dette ble det enighet om, og planene begynte å ta form. Det ville bli en god anledning til å vise de besøkende hvilke aktiviteter klubben hadde.

I tillegg til en flott og informativ presentasjon på TV-skjerm, var også Bjerkreim Lions Motorklubb representert med utstilling av noen prosjekter som ungdommer har holdt på med den siste tiden. Besøkende på standen fikk også utdelt Lions drops sammen med en informativ folder som viste hva Lions står for, aktiviteter, innsamlinger og mottakere av utdelt støtte de siste 5 årene.

Barnehagene var på Markensbesøk fredag, og storkoste seg da de ble dyttet rundt i de flotte olabilene.